Медіаграмотність – одна з ключових навичок, якою можуть користуватися всі люди для того, щоб запобігти поширенню маніпуляцій, фейків, і, звичайно, для розвитку інформаційної гігієни та критичного мислення.
З метою засвоєння поняття «медіа», вивчення історії розвитку засобів масової інформації в 6-Б класі проведено урок на тему «Світ медіа»
Урок у 9-Б класі на тему «Про сучасного читача і про можливості використання медіатексту на уроці літератури».
Медіаосвіта на уроках математики та фінансової грамотності.
Основи кібергігієни в 10-А класі.
Високий рівень комп’ютеризації вимагає дотримання певних правил поведінки для убезпечення себе та оточення від загроз в інформаційній сфері.
Це заняття покликане допомогти засвоїти базові принципи кібергігієни та типові алгоритми дій у разі виявлення ознак інформаційних атак.
Інтегрований урок у 1-Г класі "Як визначні винаходи удосконалюють наш світ".
На уроці першоклансики ознайомилися з важливим винаходом людства -Інтернетом, дізнались, чим він корисний, чим небезпечний, як правильно ним користуватися.
У 4-Б класі відбувся Всеукраїнський урок з медіаграмотності 2022, спрямований на розвиток медіаграмотності, навичок міжособистісного спілкування у сфері медіа, уміння ідентифікувати фейки та протистояти їхнім негативним впливам.
Учні 4-Б класу проговорювали способи розпізнавання фейків, види маніпуляцій в мережі, грали в дидактичні ігри «Правда-неправда», «Три факти про мене», «Отримую чи передаю» з кубиками Lego, переглядали навчальні відео та перевірили свої знання у вікторині «Безпечний інтернет».
Урок медіаграмотності в 1-Б класі "Медіаграмотність. З чого починати?"
Немає коментарів:
Дописати коментар